Geleceğe Hazırlanan Türkiye'deki Otomotiv Şirketleri Dijital Dönüşümün Potansiyelini Nasıl Kullanabilir?
Otomotiv sektöründeki dijital dönüşümü ele alan Türkiye’deki ilk araştırma raporu KoçSistem’in katkılarıyla IDC Türkiye tarafından hazırlandı.
Dijital dönüşüm ile ortaya çıkan değer zincirindeki değişimler otomotiv sektöründe de yeni nesil teknolojik ihtiyaçları beraberinde getiriyor.
Artan müşteri beklentileri, hızla gelişen teknoloji, pazara giren yeni iş modelleri ve değişen rekabet ortamı nedeniyle çoğu firma büyük bir değişimin eşiğinde.
Araştırmalar Türkiye otomotiv sektörünün köklü değişiklikler yaşadığını gösteriyor.
IDC’nin 2018 Türkiye Otomotiv Endüstrisi Anketine göre müşteri deneyimlerinin ve memnuniyetinin artırılması ve BT operasyonlarının performansının iyileştirilmesi Türkiye’nin otomotiv endüstrisindeki büyük veri ve analitik yatırımlarının arkasındaki en büyük itici güç. Bunun yanı sıra, IDC’nin otomotiv sektöründeki CIO’larla gerçekleştirdiği ankette her üç CIO’dan biri “IoT (Nesnelerin İnterneti) teknolojisinin üretimi ve verilerden alınan verimi arttıracağına” inanıyor. Ayrıca “IoT alanında yapılan yatırımların önümüzdeki dönemlerde en iyi dönüşü sağlayacağına” inanıyor.
Bu whitepaper aşağıdakilerle sınırlı kalmayan birçok kritik konuyu içeriyor:
- Otomotiv Sektöründe Değişim Rüzgârları: Vizyondan Realiteye.
- Dijital Açıdan Geliştirilmiş Tedarik Zinciri
- Geleceğin Otomotiv Fabrikası
- Otomotiv Endüstrisinde Müşteri Yolculuğunu Optimize Etme
- Türkiye’nin Görünümü
Ve dahası IDC’nin Whitepaper’ı nda sizleri bekliyor.